İnsan Olsaydım 7 Şeyi Yapardım!
24000 kez Peygamberimize vahiy getiren Cebrail (a.s) insan olsaydım şu 7 şeyi yapardım diyor:
Beş vakit namazı birlik ve beraberlik için cemaatle namaz kılardım.
Alimlerle beraber vakit geçirirdim.
Hastaları ziyaret ederdim.
Cenaze Namazı kılardım.
İnsanların arasını bulmaya çalışırdım.
Yetimlere şefkatle muamele ederdim.
Su taşırdım.




Yorumlar
Yorum Gönder